Tango i gaderne

En lille håndfuld dansere har givet udtryk for at de er med på, at vi lader tangoen opstå uopfordret og overraskende på gader og stræder. Meld jer på tangoforeningen(at)gmail.com. Vi har en boomblaster og lyspanel klar til regnfulde og tørre tangoarrangementer. Skulle der melde sig en pæn flok sætter vi også gerne flashmobs igang. Det er større organiserede overaskende tangoevents.

Målet er blot at danse under forskellige lokaliteter og de mennesker, der nu engang færdes. Vi ønsker at formidle glæden og passionen ved dansen. Skulle nogen på gaden have interesse har vi selvfølgelig materiale med fra tangoarrangørerne og Tangoforeningens TangoMap, så man kan finde dagens milonga eller praktika og evt. finde undervisning.