Cph.Tango Festival

cid_Q1BIIFRhbmdvRmVzdGl2YWwuanBn1840034675318@tangofestival

Cph. Tango Festival finder sted fra

Cph.Tango Festival arrangeres af Tango Foreningen, som er støttet af sine medlemmer gennem et årligt kontingent. Alt arbejde i organisationen er frivilligt.  Vi stræber efter at skabe en varm maraton-lignende atmosfære på festivalen, hvor dansere og musikelskere mødes for at dele vores passion for tango. Vi ønsker at præsentere Milongueros, musikere, DJs og dansere fra udlandet i København.
Generelt Tango Festival Program, registrering og salg af milonga pass og workshops er tilgængelig på www.tangofestival.dk som du også kan se herunder :

Check out our website www.tangofestival.dk

Copenhagen Tango Festival is organized by the “Tangoforeningen” (Copenhagen Tango Association). We strive to create a warm marathon-like atmosphere where dancers and music lovers meet throughout the festival to share our passion for tango. We want to present Milonguero s, musicians, DJs and dancers from abroad to meet with tango community of Copenhagen.