Copenhagen Tango Festival 2019

Copenhagen Tango Festival 2018

Thanks a lot to every dancer, dj´s, teachers and volunteers who participated in Copenhagen Tango Festival 2017. It has been such a pleasure to have you all. Tangoforeningen (Copenhagen Tango Association) had strived to create a warm atmosphere where dancers and music lovers throughout the festival share our passion for tango and we are proud of our festivals.

- Copenhagen Tango Festival 2019 is cancelled.

There is a need for a break this year, we need more, new and creative people in the group, and not least, there is a need to consolidate the Tango Association’s economy.

The festival is organized by the “Tango Associations” All work in the organization is voluntary.

Mange tak til alle dansere, djs, lærere og frivillige som deltog i Tangofestival i København i 2017. Det har været en fornøjelse at have jer alle sammen. Tangoforeningen havde bestræbt sig på at skabe en varm atmosfære, hvor dansere og musikelskere hele festivalen kunne dele vores fælles passion for tango og vi er stolte af vores festivaler.

Copenhagen Tangofestival 2019 er aflyst

Der er behov for en pause og vi har brug for nye og kreative mennesker i arbejdsgruppen, og ikke mindst er der behov for at konsolidere Tangoforeningens økonomi

Festivalen er organiseret af “Tangoforeningen” Alt arbejde i organisationen er frivilligt.