Cph.Tango Festival 4-8 maj 2016

cid_Q1BIIFRhbmdvRmVzdGl2YWwuanBn1840034675318@tangofestival

Cph. Tango Festival finder sted fra 4-8 maj 2016

Cph.Tango Festival 2016 arrangeres af Tango Foreningen, som er støttet af sine medlemmer gennem et årligt kontingent. Alt arbejde i organisationen er frivilligt.  Vi stræber efter at skabe en varm maraton-lignende atmosfære på festivalen, hvor dansere og musikelskere mødes for at dele vores passion for tango. Vi ønsker at præsentere Milongueros, musikere, DJs og dansere fra udlandet kan træffe tangomiljøet i København.
Generelt Tango Festival Program, registrering og salg af milonga pass og workshops er tilgængelig på www.tangofestival.dk som du også kan se herunder :

We are pleased to invite you to the 12th edition of Copenhagen Tango Festival 4 – 8 May 2016
Come and experience 45 hours milonga and up to 13.5 hours of workshop. Check out our website www.tangofestival.dk to see the full program and register for the workshops and milonga pass.
For more information on the themes of the workshops and teachers: http://www.tangofestival.dk/workshop/schedule/

Copenhagen Tango Festival is organized by the “Tangoforeningen” (Copenhagen Tango Association). We strive to create a warm marathon-like atmosphere where dancers and music lovers meet throughout the festival to share our passion for tango. We want to present Milonguero s, musicians, DJs and dancers from abroad to meet with tango community of Copenhagen.