Cph.Tango Festival 2015

Tango Tango Tango Festival den 13.-17 maj 2015

Vil man sikre sig 25% rabat på entreen så er det nu der skal bestilles et Milonga-pass. Passene sælges kun i forsalg, og der er en uge til at forsalget slutter den 30.april.

Så gå ind på hjemmesiden og bestil nu : www.tangofestival.dk  Der sælges billetter ved døren i Kedelhallen til de enkelte aftener.

Man kan melde sig til en workshop helt op til festivalens start:

•  Sebastian Arce & Mariana Montes har desværre udsolgt, men så kan man til gengæld glæde sig til deres fantastiske show lørdag aften.
  • Noelia Hurtado & Carlitos Espinoza glæder jeg mig helt personligt til workshops med. De har endnu ganske få pladser åbne i deres workshops
  • Alejandra Mantinan & Aoniken Quiroga er fremragende undervisere og deres show byder altid på vilde overraskelser. Prøv deres undervisning og bliv overbevist. Man kan stadig nå at bestille workshop hos dem.

cid_Q1BIIFRhbmdvRmVzdGl2YWwuanBn1840034675318@tangofestival

Cph. Tango Festival take place from 13th – 17th May 2015. We are always ‘using’ the Thursday holyday: Ascension Day (día de Ascensión).

The Copenhagen Tango Festival 2015
The Copenhagen Tango Festival is organized by Tangoforeningen: Copenhagen Tango Society which is financially supported by its members through an annual quotta payment. All work within the organization is voluntary, including all organizers. The festival aims to be a non commercial festival, which means, in terms, that the objective of the festival is not to make profit. But to make the best possible festival without loosing money.

General Tango Festival Program

Registration and sale of milongapass and workshops