Narcotango -History of Tango

11655304_10153415403729089_451279034_nNARCOTANGO – History of Tango workshop

Narcotango v/Carlos Libedinsky giver live koncert i København for første gang; den 25. august i Kedelhallen,  Nyelandsvej 75A

Tangoforeningen har fornøjelsen at byde på et særarrangement med gruppens pianist, Mariano Castro, som tager os med på en rejse i Tangoens Historie på 1½ time.

History of Tango workshop by Mariano Castro den 25. august, kl. 17:30 – 19:00

Alle dansere, musikere og Djs kan blive inspireret af denne tur gennem tangoens historie og ikke mindst oplevelsen af en fremragende pianist.

Entreprisen er 50,- kr. for medlemmer af Tangoforeningen og 80,- kr. for ikke medlemmer. Billetter kan købes i entreen i Kedelhallen.

Gruppen består af Carlos Libedinsky, Mariano Castro, Fernando del Castillo, Marcelo Toth. NuevoTango er betegnelsen for forskellige nutidige musikere, der har udviklet en ny form for tango baseret på den klassiske tango. I 1980’erne blev den argentinske tango genopdaget i Europa og USA og en grundig undersøgelse blev foretaget af dansere og musikere på de særlige kendetegn ved Tango i 1930’erne - 1950’erne

www.narcotango.com.ar  11653474_10153415399614089_1047429535_n